Sandra - Colins mamma

bloglovin

Kategori: Familjeliv

Nu har jag så duktigt skaffat bloglovin för att slippa skriva in alla bloggadresser 100 tusen gånger om dagen. Plöttsligt har jag ingenting att göra. Jag får väl skriva här. Crille har lagat köttfärssås och spagetti idag. Supergott! Under tiden pratade jag med Johanna i telefonen. Hon lärde mig att titta hur mycket man fick tillbaka på skatten. Jag fick många tusenlappar. Kan inte tro att det är sant. Känner mig ett ton lättare. Då vet man att jag klarar mig till oktober utan föräldradagar.

Mitt busfrö ligger på golvet och snackar. Jag skulle kunna somna när som hälst. Tänkte städa nu när Chrill är borta men det hade han ju redan gjort så. Jag kanske bakar min cheesecake som jag tjatat om i en vecka. Undra om det är något bra på tv ikväll då? Nu när jag är ensam. Imorgon ska jag jobba en långdag. 14-20.30 känns lite nervöst men endå okej. Jag jobbar på mäster så det kommer gå bra. Är ju som en vanlig dag. Men dom där extratimmarna kommer kännas långa. Speciellt när jag ska ha rast. Det ogillar jag. Då har man tid över och sitter och tänker då kommer jag sakna min fna son. Han är med mig i min ficka på jobbet hela dagarna. Så skönt att man jobbar med dementa så att man kan tjata massor om Colin utan att dom bryr sig :)

Nu ska jag kolla ut saker jag ska köpa hem. Åh det kommer bli så fint här, kanske det slutar eka. ÄNTLIGEN!

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Hej, förlåt för en dålig uppdatering, men ska bli bättre. igår hade jag och emma vissa själ att det inte vart så mkt med bloggen. Kommer förklara i ett av inläggen idag! Hoppas det har varit en bra början för dig i veckan.



    PS: Jag följer redan dig på bloglovin innan du gjorde det här inlägget!:) hehe.

    Det här med hur många hjärtslag/minuten som slår ska man egentligen inte följa enligt vår barnmorska för det kan vara helt annan kön dessutom när den väl ploppar ut :) emma tror fortfarande det blir en liten stor pojke, medans jag tror det blir en söt tös :)

    2010-03-24 | 08:28:33
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/
  • Malin, 22 år & Gravid säger:

    Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus, dock känner jag fortfarande inte mkt till inspiration till bloggandet och varför vet jag inte. Men hur mår du?

    2010-03-24 | 19:38:49
    Bloggadress: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: