Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Kom hem från kusinerna vid halv åtta. Min man var borta :O Men han kom hem senare. Jag och Colin passade på att duscha / bada. Sen stekte jag lite korv och bröd sen har vi bara tittat på tv. Nu tittar vi på boston tea party, äter glass och dricker kaffe. Colin har nyss somnat med sin nalle så sött.

Efter programmet tänkte jag gå och lägga mig. Ska iväg och ta blodprover imorgon efter det ska jag göra ett bankärende och åka hem. Efter det ska jag handla lite fleese kläder till Colin. Passa på när jag har hittat så att man inte står utan när han vuxit ur overallen.

Nu mår jag illa. Undra om det var glassen. Fy!

Kanske man får jobba lite i veckan också. Var ju i onsdags jag jobbade sist. Sen vill jag ju träna och sola med. Får ta det när det finns tid. Jag har ju trotts allt en familj med <3



Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: