Sandra - Colins mamma

Colin <3

Kategori: Familjeliv

Världens finaste pojk ligger och pratar med lampan och vi har nyss ätit. Hoppas han slummrar till lite så att jag kan duscha och göra mig klar för natten. Långdusch tack! Lite dålig stämning hemma just nu. Sen middag och tidig morgon. hmm..

Imorgon ska vi till valbo halv tio. Sen ska vi ha gäst 13 sen är det kalas 15 och ett till kalas 17.30. Körigt? Jaaa! Kanske hoppar valbo det kommer vara skit mycket folk vet inte om jag vill ta ut Colin en helg sådär sen är det så tidspressat. Måste ju hinna städa lite och laga och äta lunch emellan också. Kommer somna hos Pelle och Lisa annars.

Jag är helt borta i huvudet. Vi somnade ju inte förns två inatt så upp sju. Men en gång ibland går ju. Åh jag måste ta tag i det här med maten och vända på dygnen. Jag har ett sånt sjukt sockersug. Skulle kunna äta ihjäl mig. Fast idag har jag bara ätit en liten bit tårta men endå. Varför åt jag den då? Igår åt jag ju en bulle, en halv dumlekaka, pizza och ett litet glas cola. Colan som är svårast att vara utan. Jag ska bli nyttig så slipper man jäkla humörsvängningar så kanske man slipper lite kurvor på kroppen med :P



nykläckt på pappas bröst.



Colin håller i pappa och mamma.

Med det säger jag godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: