Sandra - Colins mamma

En pigg grabb

Kategori: Familjeliv

och en trött mamma, hur ska det gå ihop? Han har nyss vaknat och ätit. Nu ligger han hos pappa och stirrar in i hans ben. Vi kollar på lost och jag småläser lite bloggar innan jag ska stänga av datorn. Ska lägga ut länkar till alla bloggar som jag följer så kan ni också läsa dem. 100 mamma/gravidbloggar och resten sånna jag känner.

Imorgon hoppas jag på finväder. Vill gå på promenad men inte när det är kallt. Har även funderingar på att handla träningskläder och ytterkläder till Colin. En kassabok ska jag fixa med till pojken nu när han inte har eget konto. Noll vuxenpoäng. Måste ge vår son ett namn så man kan fixa allt sånt. Det är lite problem där eftersom min släkt tycker att han ska heta mitt efternamn och jag och alla andra tycker Cs. Hans är "Coolare" och passar superbra ihop. Skulle jag få välja skulle jag välja hans och det skulle säkerligen Colin med. Men då blir ju alla småsur så jag vet inte. Det är 99% säkert att det blir hans. Sen ska vi ha ett passande mellannamn men inget funkar, hepp...

Nu ska mannen äta mackor och jag sova tänkte jag. Mycket att göra imorgon. Hoppas på ett samtal av min lilasyster sådär vid tolvsnåret också. Det är väl ingen som ska till pop i topp imorgon? Näe tänkte väl det då kanske hon har tid med min kalluffs.

Hade jag inte sett ut som ett vårtsvin & bowlingklot i ansiktet hade jag kunnat laggt ut en bild på nya frisyren men.. Jag har aldrig haft såhär många finnar i mitt liv. Vad kommer dom ifrån?

Det om detta nu ska jag sluta blogga.för idag. Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: