Sandra - Colins mamma

Hjälp jag drunknar!

Kategori: Familjeliv



Jag drunknar i min sons fina ögo. Bilden är tagen för en halvtimme sen när han satt i soffan. Yes det är sant han är bara 6 veckor och kan sitta själv i soffhörnet utan stöd. Han kan också hålla huvudet helt själv nu hela tiden alltså när man går runt med honom och sånt inge snurr mer! Vi har tränat lite att sitta utan stöd idag. Men i nästa vecka åker nog lära sitta stolen fram.

Min lillasyster fia kör med typ dagens outfit på bloggen så då kan ju jag med göra det. Dagens outfit:





Body och byxor är köpta på lindex ta tre betala för två. Toppen!
Tofflor från teddykompaniet som han fått av sin lilla kusin med familj

Idag ska jag ut och gå och gå. Massor tänkte jag blir lite smal någon gång kanske? Skönt för Colin att få frisk luft med. Sen vette tusan vad jag ska göra kanske borde städa eller nåt. Ska ta och skicka in bild till tidningen och göra fot och handavtryck i hans mitt första år böcker. Bättre sent än aldrig. Christian har sagt till mig att fixa färg hur länge som hälst men det är inte lätt att komma ihåg men igår tog iallafall fia med sig färgtuben så nu ska det kladdas.

Får se om Ville kommer hem jag vet inte. Han verkar inte ha brottom iallafall eftersom dom inte ringt något. Ska ringa och höra om dom ska med ut idag. Men det blir så lätt att man fikar när man är med dom. O det skulle jag sluta med tänkte jag. Hmm..

Nu ska jag äta havregryn med mjölk.

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Hjääälp vilka fina ögon Colin har!!!! Förstår att du drunkar, va duktig han är som kan sitta själv också lill killen!!! :)HIhi, ska bli så kul och träffa er snart nångång! Trevlig dag gums, Pusss<3

    2010-03-03 | 13:50:47
    Bloggadress: http://coconutkristin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2010-03-03 | 23:20:34
  • SYSTER säger:

    Haha helt rätt!

    2010-03-05 | 13:07:37
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: