Sandra - Colins mamma

Jahapp

Kategori: Familjeliv

Då blev det jobb för mig ikväll. Vi får endå gäster men det gör inget dom klarar sig utan mig tills jag slutat. Min telefon har gått i ett idag. Först så pratade jag med Johanna ett par gånger. Sen fick jag jobb ringa C och höra om jag skulle tacka ja. Smsa om det sen fick jag en till tur på söndag morgon vist sa jag eftersom mammas kalas inte skulle ändras. Ja då kunde dom vist ändra det så mormor höll på att tjata om att jag var för svag för att jobba och massa sånt jag blir så trött på folk som inte fattar att jag har ett eget liv. Ja nu har jag tackat ja till jobb och då passar det sig att ändra hela kalaset bara därför. Jag vägrar ringa och säga att jag inte kan jobba. Ska man krångla så kan man få göra det för sig själv. Ja så nu är jag skitdampig idag med.

Jag har varit på stan med Johanna idag iallafall. Colin fick fina kläder tack tack:



2 pack bodysar 99 kr på hm
2 pack byxor 79 kr på hm

Sådär. Nu ska jag diska och byta om och sånt innan jag ska gå iväg till jobbet har inte så mycket motivation eftersom jag inte får vara på "min" avdelning. Men det kommer ju bli bra när man är där. Jag får ångest när jag tackar nej. Det är för Colins skull som jag jobbar. Jobbar jag på nu kommer vi kanske snart iväg till Singapore. Folk säger ta vara på småbarnstiden. Jag märker vad tiden går fort såklart. Men jag jobbar knappast ihäl mig fem timmar någon dag i veckan. Sen börjar jag med nätter snart och då sover han ju när jag är borta.

Ja nu blir det spida på. Men kolla vad söt han var när han sov hos pappa igår kväll:



4640 g och 58 lång men inte så jätte stor endå. Får tänka att många föds över 4 kg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: