Sandra - Colins mamma

Många barn

Kategori: Familjeliv

Tittade nyss på familjen annorlunda. Man måste nog vara gjorda för varandra för att kunna orka bygga en sån familj, ta hand om den och hålla i kärleken. Beundrar dom som orkar. Jag ska inte ha många barn. Max tre st men det dröjer innan nästa kommer. Nu vet vi ju att vi lätt kan få barn när vi vill senare så. Ska hinna skämma bort Colin lite innan så ska han få känna behovet av ett syskon också. En av familjerna har ju en liten bebis ( i familjen annorlunda ). Idag var dom och vägde bebisen som vägde över 5 kg och var en månad. Colin väger lite mer än 4 kg och är snart två månader. En riktig jätte bebis jag som tycker Colin är jätte stor.

Nu är jag helt slut. Inatt vaknde jag med ett ryck kollade klockan. Kvart över två. Fick panik eftersom jag viste att jag inte hade pengar på telefonen. Jag somnade ju innan Christian kom hem och jag tänkte nej nu har det hänt något. Vände mig om så låg han där. Jag var jätte förvånad att jag inte märkt att han kommit hem.

Nu ska jag och en supertrött liten kille gå och lägga oss iallafall. Skriver antagligen mer imorgon :P Gonatt

Kommentarer

  • Sofia Bergroth säger:

    Vilken gullig bild :).. härligt att se hur han växer.. måste försöka ta och träffas någon dag..

    kram

    2010-03-09 | 12:17:45

Kommentera inlägget här: