Sandra - Colins mamma

Mobilblogg

Kategori: Familjeliv

Mobilbloggar från andersberg mina kusiner har bakdag. Jätte mysigt. Jag, louise och colin är i köket och farmor, alice och ville spelar wii. Colin äter och louise bakar. Alice fyller 8 på lördag och det ska vara kalas här då. Det är mysigt med sportlov många som vill hitta på saker. Ikväll kommer min lillasyster emmy och mamma till gävle. Så jag längtat efter henne! Dom ska också hit på lördag. Så roligt att mammas och pappas släkt är som en och samma. Sen ska vi på ett till kalas på kvällen:) vi ska ta en promenad till barnenshus och kolla på vagnen:) imorgon ska jag jobba igen. Skönt att få pengar. Dom två sista veckorna i månaden önskar jag att få jobba tre nätter i veckan sen fortsätta så. Om jag jobbar tre nätter i veckan tjänar jag massor. Men man kan ju aldrig vara säker på att man får något men men. Huvudsaken är att jag får jobba på sommaren:) nu ska vi leka lite

Kommentarer


Kommentera inlägget här: