Sandra - Colins mamma

Ont i halsen

Kategori: Familjeliv

Det känns typ som om jag har dubblet så stora halsmandlar än vanligt, skitont. Sov väl rätt ok inatt Colin åt vid sju. Som vanligt tänk att han anpassade sig efter den nya tiden :P Vid 10 gick vi upp. Nu har jag läst lite bloggar, eller alla jag följer. Colin har somnat med sin nalle. Funderar på att ta upp lära sitta stolen och låta honom sitta korta stunder eftersom han vägrar ligga på mage och träna ryggmusklerna. Han måste ju kunna sitta när han ska börja äta smakisar när han är 4 månader.

Idag hoppas jag att frissan gör hembesök annars vet jag inte vad jag gör för just nu är det värre än svinto i min skalle. Ja klockan är redan halv tolv men jag har ingen lust att gå ut idag heller så dagen får gärna glida förbi. Jag vill ha sommar nu men fortfarande ha en liten bebis. Hur det nu ska gå till.

Jag har sån lust att gå på lite gympa men det går ju inte om man har ont i halsen, typiskt!

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Hej. Tillbaka efter en lång och en stor insats som det var igår. Tack för allt stöd!Hoppas det är bara bra med er!

    2010-03-28 | 12:57:21
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: