Sandra - Colins mamma

Ont i halsen

Kategori: Familjeliv

Idag har jag ont i halsen och Colins hosta har blivit lite torrare iallafall. Han är superpigg så han ligger här och vevar runt. Jag har aldrig varit mer utvilad än vad jag är idag. Jag flög upp ur sängen kvart över åtta idag. Colin har sovit från 00 - 08.15 helt otroligt jag har inte vaknat till en enda gång så himmla skönt att få sova en hel natt på rygg. Colin sov under min arm supermysigt men sover han hela natten till imorgon börjar jag jobba nätter nu.
Nu måste jag sätta fart. Vi ska till Sandviken och hälsa på Colins farfar och innan ska jag ner till stan och låsa upp min Iphone som pappa sålt! Han är bäst.

Kommentarer

  • Andrea säger:

    Vad fin din lilla kille e! Tycker han påminde lite om Luke när han var liten! =)

    2010-03-18 | 18:30:30
    Bloggadress: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: