Sandra - Colins mamma

Överskrift

Kategori: Familjeliv

Idag vaknade vi halv 11 förvirrad jag blev. Har ätit frukost och matat min bebis. Bytt blöja ett par gånger och klätt honom. Nu ligger han och skrattar och hickar. Han ser så rolig ut när han skrattar för han sträcker ut tungan samtidigt. Han dräglar mycket och ska tugga på allt. Tänk om han får tänder. NU!? Det återstår att se tur att man inte ammar då. Han vill inte ha det går inte att lura honom när han sover heller så vad gör man.

Idag ville jag ta en långpromenad men inte värt när man har ont i halsen redan. Ska gå till stan och fixa lite. När ska det bli vår igentligen nu småsnöar det och är grått. Inatt vid tre när jag skulle göra en flaska så var det dasslock. Fy för snö.

Annars händer det inte så mycket här hemma Colin älskar sin nalle det är så gulligt när han tar tag i den och kramar den. Han klarar mycket själv nu. Han fick prova sittstolen ett par minuter bara igår. Det gick bra. Han får sitta någon minut i taget sen vila så funkar det nog toppen!

Nä nu ska jag platta håret och måla mig lite så man är startklar.



Den finaste <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: