Sandra - Colins mamma

Sjukhuset

Kategori: Familjeliv

Idag ska jag som sagt till sjukhuset och ta blodprover inför mitt besök på hematologen nästa tisdag. Drar mig lite men hade tänkt att gå runt halv tolv. Sen måste jag gå och köpa träningskläder och NAN 1 för det är typ slut och min son är hungrig. Lite frukost kanske man kan peta i sig med. Hade tänkt att duscha men gör det när jag kommer hem för man kanske får sola lite på vägen hem om man har tur. Önskar jag kunde bara springa på stadium handla ett par byxor och ett linne sola och gå hem. Då kanske man hinner med dagen också. Jag kanske skulle få jobba i eftermiddag men jag skulle inte hinna om jag börjar halv två. De skulle ringa om de inte fick in någon. Vill jobba på torsdag istället. För imorgon kanske jag skulle fixa håret?

Just nu ligger Colin och sparkar runt i soffan. Pratar lite och bara myser.

Tog precis ett par bilder på Colin. Såhär glad och söt är han just nu:





Jag har glömt att skriva det men Colin äter själv nu om han har en vanlig nappflaska. Riktigt duktig kille!

Kommentarer

  • Malin, 22 år & Gravid säger:

    den här kameran verkade riktigt bra, så beställde den igår. den kostade 700 kr mer i butik

    2010-03-30 | 10:53:44
    Bloggadress: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: