Sandra - Colins mamma

Sjukt trött

Kategori: Familjeliv

Jag är helt lam i kroppen. Kan knappt stå är så trött. Måste ut med Ville sen ska jag lägga mig. Colin har varit vaken exakt hela dagen. Vi var på bvc han vägde 4770g och var 58,5 cm lång. Stor kille! Hela 9 veckor imorgon! Nu har han äntligen somnat. Jag har träffat Sofia idag. Så himmla kul att se henne. Måste göras oftare.

Jag ska tatuera mig! Ska skriva Colin på armen. Det kommer bli jätte fint.

Känner mig helt borta. Jag skriver mer imorgon all text bara snurrar. Godnatt



Finns inget finare än min son <3

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    vilken gudomlig bild på sonen

    2010-03-23 | 01:24:34
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/
  • Tess - Mamma till Felicia och Lillen i magen säger:

    Åh så söt han är :)

    Jag ska också tatuera in Felicia och datumet hon föddes :)

    Jag ska ha min på foten, men de får vänta ett tag till.

    2010-03-23 | 06:45:05
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: