Sandra - Colins mamma

Systermys

Kategori: Familjeliv

Ja som sagt så hämtade jag Jessica på dagis. Hon blev superglad. Vi tog bussen till stan och handlade på konsum innan vi gick hem. Vi åt kyckling ris och sallad. Efter det spelade hon bolibompa och tittade på barnkanalen. En kexchoklad åt hon med under tiden jag diskade. När jag hade diskat bakade vi muffins med grön glasyr och strössel. Värsta påskmuffinsen så jessica tog med sig 17 hem och jag sparade fem. Man vet ju aldrig om muffinsen går hem hos mannen i huset. Han tycker inte att jag kan baka. Kanske för att jag alltid misslyckas när han ska äta.

Pappa var nyss och hämtade fröken som var mycket nöjd med dagen. Jag lika så. Colin sover med nallen och jag sitter och blinkar. Tur att middagen är färdiglagad. Lax och rotsaker blir det när mannen kommer hem.

Nu lär jag diska igen också. Så sjukt tråkigt så man kan kräkas. Det är jag som har stökat till det så. Ja nu har jag verkligen ingenting att skriva. Massor med bra på tv. Andra avenyn hoppas jag annars blir jag olycklig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: