Sandra - Colins mamma

Utvisning

Kategori: Familjeliv

Igår såg jag ett par som skulle bli utvisade på tv. Dom var på BB samtidigt som oss jag och tycker att det är hämskt att en helt vanlig familj som bott i Sverige i fem år blir utvisade. Dom hade fler barn som inte viste något annat än hur det är här. Hade sina kompisar och föräldrarna kunde faktiskt prata bra svenska. Att utvisa en familj till ett land som vist hatade barn. Med ett barn i mina syskons ålder och ett barn som är exakt lika gammal som Colin. Helt sjukt. Utvisa dom jävlarna som springer runt i tält istället som tror at dom äger hela Sverige. Vägrar lära sig svenska. Också de som bara bråkar.

Nu har jag skrivit sen 9 imorse men Colin har varit smågnällig sen gjorde han av en jätte blöja åt 200 ml och rapade sen somnade han skönt så han är ute på killgrejjer med pappa. Känns jätte konstigt att vara ensam hemma men ska passa på att städa. Man hinner inte med städdagar länge som innan han han föddes.

Ojj nu måste jag ringa HC!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: