Sandra - Colins mamma

Vak

Kategori: Familjeliv

Nu har vi kommit hem från Colins farfar och faster Hannah. Vi fick potatisgratäng, kyckling med någon skinka, sallad och såser. Till efterrätt fick vi superkladdig kladdkaka med glass och kaffe. Så sjukt gott!! Sen kollade vi lite tv och umgicks. När vi kom till stan handlade jag nässpray och då ringde brynäs hemtjänst jag fick ett nattvak så om en halvtimme ska jag iväg på vak stannar över natten. PENGAR!! Ojj vad härligt så nu när Colin sover hela natten så. Toppen! Synd bara att jag inte har pappas modem hemma. Blir så tråkigt att inte kunna surfa kommer bli en lång natt.

Nu ska jag byta på Colin och sen ska jag ta en kopp kaffe innan jag ska gå iväg.

Ha en trevlig natt hoppas ni sover gott så blir det en sen uppdatering imorgon skulle jag gissa på.

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Lycka till på jobbet! Gud vad sugen jag blev på kladdkaka nu förresten :)

    Kram moster

    2010-03-18 | 20:06:45
    Bloggadress: http://www.moller.mu/angelica

Kommentera inlägget här: