Sandra - Colins mamma

Valbo

Kategori: Familjeliv

Idag har vi varit till valbo. Vi tog 41 bussen dit. Supersmart om man vill komma dit snabbt. Vi gick till mediamarkt och handlade ett ps3 spel. Efter det åt vi på sibylla och tog en sväng på IKEA. Jag pratade lite om vad jag tänkt för förvarig här hemma. Vi kollade lite lampor och tillslut fick Colin en gardinstång. Tog en runda på toysrus och elgiganten. Colin vaknade på bussen så det blev lite panikmatning där. Det är så härligt att man är två när det blir sådär.

När vi kom hem åt vi köttfärssås och pastafjärilar. Sen åkte Crille iväg till en kompis så jag och resten av familjen är hemma. Colin har somnat och Ville med så jag ska dricka en kopp kaffe och ta det lugnt bara. På lördag ska jag köpa gymkort. Är riktigt pepp! Ska verkligen försöka röra på fläsket nu.

Åh vad jag älskar bloglovin bara att klicka sig igenom att läsa alla nya inlägg. När man lägger in bloggar på bloglovin så står det hur många som följer bloggen alla hade typ minst 12 st. Så sökte jag på min. 2 st som följer den. Haha men det gör ingenting jag skriver inte för att få läsare jag skriver för att jag vill komma ihåg själv vad jag gör och sen så vill jag att dom som man inte hinner träffa så ofta kan se hur Colin växer :)

Kommentarer

  • sandra säger:

    gud vad söt! nu längtar jag ju bara mer efter att min ska komma=)

    2010-03-25 | 22:32:35
    Bloggadress: http://durrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: