Sandra - Colins mamma

Bilder från morgonen

Kategori: Familjeliv

Ja nu är det morgon igen och det känns inte som att jag sovit någonting. Vi kollade V igår kväll sen blev det lite tvspel. När jag skulle lägga mig vid tollv vaknade Colin och åt. Sen sov han till 6 åt igen sen 8 åt han igen. Det känns som om jag inte har sovit någonting inatt men det ska jag försöka ändra på med en dusch, lite städ tvätt och en promenad. Måste peta i mig lite frukost med men det är lite så gott tycker jag. Jag vill helst ha nybakat vitt bröd men det lär inte finnas i min värld på ett tag. Ska ge mig tusan på att bli nyttig nu. Det blir nog en perfekt vecka att ha abstinens nu när jag jobbar hela helgen. Iallafall är det undantag på lördag då jag ska på tjejmiddag men allt ska vara i små mängder.

Just nu ligger lilla älsklingen och leker. Han vill inte kramas utan ligga och leka själv, har barntv på också nyss var det mumin. Snacka om att det väcker massor med minnen!







Bodysen talar för sig själv

Kommentarer

  • 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma säger:

    tack så mycket, och du har en jättesöt son =)

    2010-05-13 | 11:24:40
    Bloggadress: http://frusofia.blogg.se/
  • Tova säger:

    Men åh vad roligt att jag hittade hit, din son är ju nästan lika gammal som min :) (föddes 16 januari) vilken söt liten body han har på sig! :)

    2010-05-13 | 11:28:17
    Bloggadress: http://trasslet.se
  • latife - de du inte vet, får du veta säger:

    du har en jättesöt son :)

    älskar bebisar & barn =)

    btw , fin blogg!:D

    2010-05-13 | 14:58:40
    Bloggadress: http://michaslatife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: