Sandra - Colins mamma

Dålig uppdatering

Kategori: Familjeliv

Laddar för en toppenkväll hos BÄSTA Johanna!



Blir lite svårt att uppdatera när man jobbar! Jobbade som sagt 6.45 - 16 idag. Gick bra men ibland har man svårt med ej svensktalande vikarier som inte vet hur man gör? Överlevde iallafall mina timmar. Jobbar den mesta tiden de här dagarna tillsammans med en toppentjej E, Rolig och lättsam.

Saknar mina grabbar så det gör ont när jag jobbar men det är bara att vänja sig. Fy sjutton! När jag kom hem kastade jag in mig i duschen och nu har jag bara håret kvar. Hunnit pussa på lillprinsen med men han somnade. Det kommer bli en toppenkväll trotts Omständigheterna . Jag blir så förbannad på sånt där, skyll dig själv!

Nu ska jag göra mig klar och traska över till Johanna på en bit mat och en trevlig tjejkväll!



Lyckorus? Ja det ger du mig varenda minut vi spenderar tillsammans, älskade barn!

Kommentarer

  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Var jobbar du någonstans?

    Säg inte att det där är C?! :O OMG VAD STOR HAN SER UT ISF!

    2010-05-15 | 19:58:38
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • Tova säger:

    Förstår att du saknar dem när du jobbar! På ett sätt lite skönt att komma iväg och göra något "eget" också, men man känner sig ju lite halv utan sitt barn... ;)



    Vi har inte varit på BVC på en månad, men senast vägde Elliot 6 kilo och var 62 cm. Har blivit en liten knubbis ;)

    2010-05-15 | 23:03:36
    Bloggadress: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här: