Sandra - Colins mamma

F1

Kategori: Familjeliv

Det är ju F1 kväll här hemma så jag gick iväg till mormors lägenhet och hälsade på mamma och Emmy. Kom hem mitt i. Typiskt mig så dom fick inte vara ifred endå. Ja så nu sitter jag i köket jag orkar inte lyssna på det där. Colin har faktiskt ätit bra nu så jag hoppas att det håller i sig. Han leker just nu i babygymmet.

Måste kolla ut dagisen vi vill att Colin går på. Jag vill ju att han ska gå på montisori så ska söka det som 1:a sen blir det nog Vallbacksgården efteråt. Man vill ju inte ha honom var som hälst och inte på brynäs. Finns ju typ inga dagis mitt i stan.

Ska gå och lägga mig snart efterssom jag ska upp 6.00 imorgon bitti. Kommer väl vara död om Colin ska äta fem. Aja lätt värt att få jobba. Önskar att Sofi ska jobba med men det blir väl inte så. Har sån otur. Hon är min bästis på jobbet, har så kul tillsammans! Är sjukt nervös över vart jag får jobba i sommar med tänk om det inte blir bergmästaren. Aja det spelar väl ingen roll var man jobbar om man jobbar nätter. Det kommer bli mycket jobb i sommar och det kommer behövas. Måste bestämma vad jag ska plugga sen med.. Ojj ojj mycket nu!



Min lilla spiink

Kommentarer

  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    alltid lika härliga bilder när man kikar in här :D



    sv: åh tack tack söta du :D

    allt bra med er? och va kul att få jobba lite :D

    2010-05-09 | 23:24:46
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • Frida & William säger:

    Haha ja va nice o ha sån hemma =) oj jäklar va lite :O shit, william äter typ 6 ggr om dagen fast han ska äta typ 5 hehe:-P

    Okej okej =) Han är 3 månader idag : ) kram

    2010-05-10 | 12:44:34
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen
  • Frida & William säger:

    Aha har dom.. Jag ringde på det gamla nret till en som heter Annette :) kom fram tillslut hehe. Ja de ska bli ganska skönt =) ja jag förstår det, :-D skönt med lite extra pengar. Kram

    2010-05-10 | 15:37:57
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: