Sandra - Colins mamma

Guldlock

Kategori: Familjeliv

Imorse gick jag upp halv åtta och åkte till Bauer. Fia slingade mitt hår med hetta så nu känner jag mig som en ny människa. Fick fina lockar också. När jag kom hem drog jag på mig träningskläderna och skuttade ner till pappas jobb med muffins. Satt där ett tag och senare gick jag till nian och handlade leggins. Sprang runt runt ute tills C mötte upp mig på Mocca. Åt en kycklingsallad och traskade vidare till willys. Handlade mat och ersättning. Slängde ner lite banangröt och två pureer så nu ska det bli andra matvanor här hemma så roligt det kommer att bli! Sen kom Colins farmor hit och åt ostfylld fläskfilé, spagetti och rödvinssås, GOTT!

Imorgon ska jag ut och springa sen ska jag gå till babyproffsen och kolla leveranstid på vagnen. Man vill ju ha den till sommaren. Ska även kolla efter solparasoll till vagnen. Gud vad jag längtar efter den nya!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: