Sandra - Colins mamma

Hemma igen

Kategori: Familjeliv

Nu har jag varit hemma i tre timmar. Vi har gjort pannkakor tillsammans, skrivit handligslista så har min syrra Fia varit här. Det var helt okej att jobba idag det gick snabbt. Colin har sovit hela tiden så jag har inte träffat honom idag. Det låter som om han håller på at vakna nu. Hoppas!

Neeej han somnade om. Men samtidigt ringde underbara Lajla och gav mig 5 dagars jobb. Hon är ljuset i min jobbkarriär. Hon såg direkt att jag ville jobba längre dagar och ringde samma dag. Hon är bäst! Åh så glad jag är då vet man att man inte behöver ta ut mer föräldradagar förs tidigast i oktober då klarar man sig fram till dagis tiden. Nu blir det lite fix innan han vaknar!



Min lilla pojk <3

Kommentarer

  • Frida & William säger:

    Ja det e skönt :-) Jag vet inte, har inte hört talas om den ? Kram

    2010-05-10 | 16:38:57
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: