Sandra - Colins mamma

Jobbig dag

Kategori: Familjeliv

Colin vaknade ju fem. Jag har levt på soppor idag och det smakar skit. Är dödshungrig och måste kissa jämt = Inte poppis. Ska försöka hålla ut i en vecka och se om det ger resultat. Sen lever jag hellre på sallad och kött än det här ush vad vidrigt det är. Vill hälst gå och lägga mig innan Crille börjar laga sin mat. Vill typ kräkas.

Har iallafall tagit en fyratimmars promenad med Felicia och Tess. Superskönt men nu har jag dödsont i halsen och mår dåligt. Får se om jag blir sjuk för jag fryser massor.

Måste köpa en ny dator med för min kommer inte bli lagad. Känns inte jätte roligt. Ja inget känns speciellt kul just nu och ska lägga mig senast nio ikväll så jag slipper det här. USH!

Kommentarer

  • Frida & William säger:

    Vad ärdet för märke på det du äter ? Tänkte o xå prova så bulldegen går bort =) hehe . Krya på dig ! kram

    2010-05-26 | 22:46:16
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: