Sandra - Colins mamma

Liten uppdatering

Kategori: Familjeliv

Nu är jag hemma. Gick över till grannen efter jag ätit. Var tvungen att ventliera med någon som hade tid att svara och inte bara lyssna. Hänt mycket idag på jobbet och haft det toppen men lite jobbigt. Det är så svårt när man inte kan berätta för någon eftersom det är sektretess. Iallafall kommer jag berätta lite kul om dagen imorgon. Då är jag ledig.

Det märks att jag tappar läsare så fort jag inte skriver flera gånger om dagen. Dagligen har jag mellan 100-130 st unika läsare idag hade jag 26 haha.

Nu ska vi mysa ner oss med ett avsnitt V och njuta av varandras sällskap innan vi somnar. Hoppas ni kommer sova/sover gott!

Kommentarer

  • Mios gravida mamma säger:

    Läsarantalet brukar väl minska under helger..? =) Jag läser iaf. bara inte orkat kommentera:P

    2010-05-17 | 00:29:34
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/bessie

Kommentera inlägget här: