Sandra - Colins mamma

Morgonpigg pojk

Kategori: Familjeliv

Colin vaknade klockan sju och var superlycklig. Han åt halva flaskan med mat och sen var det bara att kliva upp. Har kollat lite på barn tv, trasdockorna! Så man älskade det programmet när man var liten, det ingick liksom i björnes magasin. Lilka med bilen brum.

Han gjorde en blöja sen åt nästan allt som var var i flaskan och somnade med ett leende på läpparna. Jag ska äta ett par mackor sen ska jag klä på min son och ta en powerwalk. Sen ska jag duscha innan mamma kommer. Sen kanske Colins kusin kommer och vi ska kanske till hans farmor ikväll? Vi funderade nämligen på att låna hennes badkar ikväll så Crille kunde bada tillsammans med Colin. Det skulle lillen tycka vara toppen!

Nu ska jag sätta fart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: