Sandra - Colins mamma

Ny vecka

Kategori: Familjeliv

Idag vaknade min duktiga son klockan åtta. helt lagom. Han somnade tio igår kväll. Det får gärna hålla i sig över sommaren. Annars mös vi bara framför tvn igår kväll. När jag kom innanför dörren efter jobbet stod maten på bordet. Lövbiff, hasselbackspotatis, rödvinssås, bea och sallad. Min underbaring. Jag vill aldrig att han ska börja jobba. Jag blir riktigt bortskämd han är toppen min man!

Nu ska jag göra mig klar och gå upp till mamma en sväng. Efterdet fortsätta iväg och hämta min telefon. När jag gjort det ska jag till stan och försöka reklamera min dator. Den låter ju hemskt och det är bara någon månad mer än 1 år sedan jag köpte den. Man kan alltid försöka. Ska lägga ut min cykel med och framkalla kort. Lite småroliga saker sådär. Imorgon blir det köpis!

Kommentarer

  • Malin, 22 år Gravid v34 säger:

    Ja så underbart när solen skiner man blir så mkt piggare :)

    2010-05-24 | 20:03:59
    Bloggadress: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: