Sandra - Colins mamma

Trevlig kväll

Kategori: Familjeliv

Jag har nyss kommit hem från en toppenkväll hos Johanna. Jag tycker så synd om henne som ansträngt sig extra mycket för ingenting. Hur kan man ens ha mage att hålla på såhär!? Jag vill bara svära..

Hon bjöd på tacos, godis och nötter sen lite vin :P Vi bara pratade ( Fick ju extra mycket att prata om nu ), kollade gammla klipp vi brukade se i skolan när vi var mindre och bara tog det lugnt. Vid tolv stapplade jag hem och nu är det F1 på tv, ovanligt?

Ska krypa ner för man vet aldrig om man får kliva upp fem igen, Colin sover nu iallafall. Börjar jobba 12.30 imorgon slutar 21.15 jobbar på Bergmästargården, demensboende Mäster för den som inte vet ;) har varit vikarie där i ett år nu!



Det kommer nog mer nya bilder imorgon förmiddag då jag har tid att både ta bilder och lägga in. Sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: