Sandra - Colins mamma

Vårruset

Kategori: Familjeliv



Började dagen med massor av motion och lite styrka. Efter det var det frukost sen ut igen, en sväng med familjen på stan. Sen hem och åt lunch sprang upp till min farmor och sa hej och hämtade äppelmos, sprang ner och mötte Johanna. Gick till pappa och fixade till min cykel som är till salu och spelade in en film på syskonen. Därefter hem en kvart sen ner på stan igen och kollade på Saritha som sprang vårruset och alla andra 1000 tal som sprang in våren genom staden Gävle. Kom hem till dukat bord och åt middag och nu sitter vi här. Ska dricka en kopp kaffe, kanske unnar mig en banan medans min kära sambo äter mums mums, glass, chips, ballerina kladdkaka mm :P Känner mig inte så sugen alls. Tycker det känns bra att det blir pressat ibörjan nu. Att vi har mycket hemma för hade vi inte haft hemma och sen köpt skulle det nog vara jobbigare.

Imorgon är det tidigt som gäller. Ut på motionsrundan, träna styrka, handla ägg, duscha, frukost, baka, steka pannkaka och sen ut i solen tillsammans med Tess och Felicia. Klockan 16 ska jag jobba. Hej och hå! Cach in! Då vet man att man överlever i juni också. Har ju fått böcker från goboken nu med. Känns ju lite tradigt men ja jag får vara med lite grann och sammla på mig lite så vi har när man ska börja läsa för honom sen går jag ur efter sommaren tänkte jag.



Kommentarer

  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Woho aktiva sandrah! haha :)

    Gissa gärna på när my bebe vill komma till världen :)

    2010-05-17 | 21:48:56
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • kalle säger:

    Jag gillar verkligen din blogg! den är underbar! Tänker fortsätta följa den, gillar din stil dina bilder ditt sätt att skriva, ALLT!

    2010-05-17 | 22:32:31
    Bloggadress: http://kallehedin.blogg.se/
  • 19 år och gravid i vecka 38 säger:

    SVAR: Jaa men bebismagen är inte allt för mysig nu, den e så stoooor och klumpig :) ;)



    Ser att du har en son, gick slemproppen för dig och hur lång tid tog de isf tills din son var hos dig? :)



    Kram

    2010-05-17 | 23:05:57
    Bloggadress: http://mittlivv.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Gud så söt header. :D Din son är jätte fin!

    2010-05-18 | 00:57:28
    Bloggadress: http://Spesiell.devote.se

Kommentera inlägget här: