Sandra - Colins mamma

Biltur

Kategori: Familjeliv

Colin sov när vi kom hem från öppna. Christian och jag lagade korv och makaroner till lunch. Det äter vi aldrig. Eller ja inte mer än 4 gånger om året. Sen åkte jag med min farmor och farfar till karla. Hämtade kusin och åkte till det brända huset. Så det ser ut. När man öppnar ytterdörren är det bara en smal planka man kan gå på. Undet är det djupt med sten och jord. Det finns ett par pinnar som håller upp taket men inga väggar. Inte ens till uterummet. Känner inte igen mig alls. Skulle hämta en matstol men den var bränd så det blev ingen. Åkte vidare till maxi och barnens hus. Köpte presenter. Åkte vidare till mina kusiner. Var där ett tag innan vi handlade på citygross och åkte hem.

Hemma har jag pratat med Johanna i två timmar medans killarna lekt. Ätit lövbiff, pommes & bea. Nu ligger jag i soffan och kollar lite tv. Colin sover och Mike kommer hit snart så jag ska nog duscha och fixa lite hemma. Sova tidigt. Imorgon blir det öppna förskolan igen. Ska bli toppenkul! Efter det blir det kalas.

Underbara barn, 3 dagar gammal. Älskar dig mer och mer för varje dag Colin/ Mamma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: