Sandra - Colins mamma

Morgon

Kategori: Familjeliv

Har haft en lugn natt Colin har sovit från halv tio till halv nio. Helt okej tycker jag. Just nu ligger han i sackosäcken och läser en bok så då passar jag på att skriva lite här. Han älskar verkligen att bläddra i böcker och kolla på bilder och prata med dom. Tur att vi har 15 st pekböcker då.

Idasg blir det en runda på julskyltningen tillsammans med darling och Colin. Ska hämta min halsduk och sen ska vi kanske handla mat på donken. En glass iallafall eftersom en viss del av deras försäljning går till ett nytt ronald mcdonald hus i uppsala. Uppsala var vi mycket i när min syster opererade sin tumör och även astridlindgrens i stockholm. När min lillebror opererade sitt hjärta i göteborg och bodde på Ronald mcdonald då. Så vist kan jag unna dom en slant genom att äta där när man vet hur bra de husen verkligen är!

Häromdagen var min syster hit med ett usb proppat med kort på Colin. Haha han ser helgalen ut på vissa bilder.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    svar: hej . vet inte om de blir nå öppna imorgon. Sebbe är ledig så vi får se. Men jag hoppas att man orkar :P hihi

    2010-11-28 | 11:10:23
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/
  • Zami säger:

    Va söta bilder :D

    2010-11-28 | 11:30:20
    Bloggadress: http://zandrajonsson.blogg.se/
  • BajsMalins Oseriösa säger:

    Vad stor han blivit sedan sist jag såg honom i somras! Fan vad fort det går! Lika söt också! :)

    Hoppas att allt är bra!

    2010-11-28 | 12:52:18
    Bloggadress: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: