Sandra - Colins mamma

Mums

Kategori: Familjeliv

Gick och handlade på affären sen till pappa. Fia och Sara bakade lussekatter och Colin lekte lite och somnade. Jag la mig på soffan och låg där tills katterna var klara. Klämde en och så klädde på sonen och gick hem. Min syster Emmy kom också dit så vi hade syskonmys alla fem! Tänk att när jag var 15 hade jag bara 1 syster nu har jag 3 systrar och en lillebror. En son också för den delen. 4 barn på 6 år har jag och mina föräldrar lyckats klämma fram. haha. Nu sover Colin igen och C är ute på skojjigheter. Han kommer nog hem tidigt för imorgon jobbar jag 7-21. Kommer sakna mina grabbar men pengar kan man inte få överskott av. Kommer bli toppen det här.
Har ätit ett par lussisar nu och ska krypa ner. Måste sluta äta sånt annars kommer det bli som förr. På måndag då ska det bli ändring banne mig!

Colin med sin moster Jessica.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: