Sandra - Colins mamma

Valbo - stan

Kategori: Familjeliv

Sitter nere på stan och värmer mina blöta fötter. Vi har varit i valbo och ätit sen har vi handlat lite på köpis. Hatar folk som inte har någon hänsyn alls. Jag har barnvagn men ingen i kön flyttade på sig för att jag skulle gå förbi till dörren i bak trotts att jag bad dom 2 gånger! Det slutade med att jag körde på en tjej. Folk går vilt och brett överallt och man kommer inte förbi eller fram någonstans. De som känner mig vet att jag vill ha lite fart när jag går. Jag kan kolla runt i en affär fast jag går fort. Vem har tid att gå på ikea i 4 timmar då?

Nu ska jag iallafall till en mataffär och handla lite hem. Vet inte vad vi ska äta till middag men jag är sugen på att baka något. Får se vad det blir. Annars så fattar jag mig inte på emmaljungas regnskydd till vagnen. Det funkar bra om man inte vill att vagnen ska bli blöt men barnet då? Colin blir lika blöt fast jag har regnskyddet på.. Gnälla får man göra ibland!

Kommentarer

  • Cissi, Elias mamma säger:

    Det var samma sak med Elias idag när vi var ut. Han blev blöt även fast regnskyddet var på.

    Det går alldeles för långt ner för att barnet ska slippa bli blöt!

    2010-11-03 | 16:31:00
    Bloggadress: http://eliiasmamma.blogg.se/
  • Saveachild säger:

    sv: Det är precis det här vi vill få ett slut på. Alla barn är värdiga en bra barndom utan några som helst sjukdomar. Hon verkar väldigt stark och modig!

    Ta hand om dig, kram

    2010-11-03 | 17:22:08
    Bloggadress: http://saveachild.blogg.se/

Kommentera inlägget här: