Sandra - Colins mamma

Aj

Kategori: Familjeliv

Har så sjukt ont i skallen nu. Halsen med ush. Är så sjukt trött på falska människor också. En idiot som jag sa tack och hej till den andra snackade skit om personen och plöttsligt är den andra vän med den som denne tyckte så illa om. Smyger undan och bortförklarar sig. Tror det är avundsjuka på allt jag skrev igår som jag hade för det har inte någon av dom här. Jag har inte tid att slösa tid på folk som endå bara låssas vara kompis och kommer och går. Som sagt jag tycker inte barnmisshandel och vanvård av djur är okej.

Älskar min Colin <3



Kommentarer

  • Sandra säger:

    Nä usch å fy för sånna människor, bättre att ge andra människor en chans :)

    2010-10-23 | 17:52:47
    Bloggadress: http://garga.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Jag såg att du skrev de på bloggen och bilderna.. Dom lär ju sig otroligt fort alltså;P



    Jo det är bra de :) med er oxå ? :) förutom din hals ;P

    2010-10-23 | 17:57:50
    Bloggadress: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här: