Sandra - Colins mamma

Äntligen hemma

Kategori: Familjeliv

Äntligen är min sambo hemma. Så ensam jag känt mig över helgen och nu är det rena rama julaftonskänslan! Var på kalas tidigare och fick massor med gott. Colin fick en specicialbakad liten bulle han med. Sen åkte vi hem och vilade lite innan vi gick till Willys och handlade mat och thaimat. När vi kom hem var det sån underbar känsla för då var ju mannen hemma. Vi har ätit gott och bara myst framför tvn alla tre. Colin somnade nyss och jag ska sova snart. Är jätte trött plus att vi ska till bvc imorgon 10.15.

Kommentarer

  • Alina säger:

    Hoppas du haft en nice helg! =) Godnatt!

    2010-10-11 | 01:17:05
    Bloggadress: http://alinah.se
  • Frida&William säger:

    jaha okej, nä de verkar vara dött på jobbfronten nu alltså :S på mitt gamla jobb ville ord personal vara ledig jämt hit o dit o sådär så då fick man jobba mkt men inte nu :P men på det nya stället så behövde dom massa folk så hoppas på lite jobb där :) skit tråkigt när 27 kommer o ingen lön lixom. Jaa gör de, ja ringde min pfv o sa att ja ville ha ett nytt ställe så ringde dom ev vecka efter=)

    2010-10-11 | 09:22:33
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: