Sandra - Colins mamma

Ensammen

Kategori: Familjeliv

Nu somnade Colin precis eller han ligger och knorrar i sin säng. Christian är på bio och jag bara pustar ut efter dagens bravader. Vi har åkt fram och tillbaka i valbo hela dagen. Men först var jag på lunch tillsammans med en av mina systrar, mamma & pappa. I valbo handlade jag ett rött wii, en pyjamas, mockasiner, diskborstar och kakformar. Vi hann med en fika också så Colin fick äta en banan.

Sitter och läser den minst lästa mammabloggen och inser att jag verkligen har slösat bort massor med tid på något jag verkligen ångrar. Det handlar bergis om avundsjuka, att Colin är så söt och vissa misslyckas två gånger. O T U R för dig.



Mamma och pappa älskar dig <3

Kommentarer

  • Frida&William säger:

    vad e de för blogg ?? haha :D

    2010-10-30 | 09:24:37
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/
  • Anonym säger:

    allvarligt hur omget är inte det sista att skriva?? Man säger inte så om andras barn.... Klart man tycker sitt eget barn e sötast i världen men va fan så där säger man inte..... Det kanske är du som är avundsjuk????

    2010-10-30 | 09:27:37
  • Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan säger:

    Vilka goa ungar du har.

    Jag följer gärna dej.

    2010-11-02 | 22:58:22
    Bloggadress: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här: