Sandra - Colins mamma

Fullt upp!

Kategori: Familjeliv

Ja som sagt mitt liv är fullspäckat hela tiden. Var till öppna förskolan på förmiddagen. Alla barn lekte så fint. Colin kröp över branen och tog deras leksaker. Föräldrarna satt och pratade, jag fick springa efter Colin. Gjorde sällskap med Emma och Casper hem, jätte trevligt. Vi fortsatte mot fridhem och sen tillbaka till stan. Väl hemma hann vi bara slänga i oss lite mat innan vi åkte till A-berg för att hämta min kusin och åka buss till stan igen. Vi tog en fika tillsammans med Louise innan jag gick hem igen.

Nu sitter vi här hela familjen och spelar tvspel. Jag passar på att skriva lite när grabbarna leker. Kul att så många nya har hittat hit verkligen superskoj med alla fina kommentarer.



Man får inte nog, jag älskar dig så <3

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Tihi, vilken söt lite gladis!

    2010-10-26 | 19:10:55
    Bloggadress: http://millansmemoarer.blogg.se/
  • Elina säger:

    åh tack så mycket :)



    jaa, det har jag ett mycket fint namn,:)



    Och vilken otrolig söt liten kille,

    man blir riktigt glad när man ser denna bild :)

    2010-10-27 | 23:49:45
    Bloggadress: http://elinakronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: