Sandra - Colins mamma

Godmorgon

Kategori: Familjeliv

Igår hann jag inte skriva mer efter stan. Var där och handlade till kvällen. Sen träffade vi Colins kusiner och fastrar med respektive. Höll på att somna för jag var så dålig. Gick hem och duschade. Mådde lite bättre så jag klädde på mig och gick iväg. Kom sent men det var superkul hos Johanna innan. Spelade lite mariokart. Sen gick vi upp två våningar och gjorde lekar mm. Gick ner igen vid tolv och satt där till ett. Då gick vi och handlade en hamburgare och åt den hemma hos Johanna & Eric. Kom hem typ strax efter två. Vaknade för en stund sedan och är riktigt seg och jätteförkyld!



Kommentarer

  • REBECKA BOKI ÖHLUND säger:

    sv: Skönt att höra :)

    Med mig är det kanoners!

    Hoppas du får en fin och mysig dag.

    2010-10-31 | 14:47:19
    Bloggadress: http://rebeccaohlund.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer`s Mamma säger:

    så sjukt söt! :)



    sv: jaså har dom, det visste jag inte faktist. tur att det är några jag gillar då :P



    hoppas ni haft en toppenhelg!

    kram

    2010-10-31 | 22:57:18
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: