Sandra - Colins mamma

Högskoleprovet

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag göra högskoleprovet och ärligt vet jag inte vad jag gett mig in på men ser det som en utmaning. Högskola, trodde aldrig att jag skulle komma dit. Känner mig mer än redo för att lägga till någonting i mitt liv. Lite plugg för att senare övergå till massor med plugg när det blir polishögskolan. Man är inte handikappad för att man har barn och jag tänker inte byta ut någonting mot skolan. Jag kommer vara lika mycket med min familj, jobba så mycket jag blir erbjuden och träna som en idiot tillsammans med alla fina människor på friskis.

Jag älskar mitt liv fast jag är lite halvfet och inte har ett fast jobb. Jag har allt utom det! Världens finaste sambo som gör allt. Städar, tvättar, diskar, handlar, lagar mat, tar hand om Colin och hittar på aktiviteter samt är en superbra pojkvän Jag älskar dig <3. Jag har världens finaste son som jag ska skämma bort till tusen. Han får redan nu allt han pekar på och så ska det vara så länge han är artig och trevlig det tränar vi på redan nu. Han är så duktig på allt utom att äta. Liten och söt, den finaste som finns. Jag har en toppenfin lägenhet stor och fina saker inga gammla äckliga begagnade saker så man måste skämmas för att ta hem folk. Jag har världens finaste släkt som alltid ställer upp. Framför allt min pappa. Jag har världens finaste vänner som ställer upp. Har väldens trevligaste föräldragrupp som alltid lyser som solar. Ja listan är lång.

Lycklig det är det minsta man kan säga <3



K Ä R L E K <3

Kommentarer

  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    tack så mycket!! Din blogg och son är otroligt fin och söt!! kram

    2010-10-23 | 00:04:32
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Ella 'vampie' säger:

    Gå gärna in på min blogg och klicka på "Like" för att gilla min blogg på facebook. Jag följer dig gärna på bloglovin eller länkar till din blogg som tack ^.^



    www.vampie.blogg.se

    2010-10-23 | 01:03:55
    Bloggadress: http://vampie.blogg.se/
  • nour rebecka säger:

    lycka till ! :)

    2010-10-23 | 09:58:31
    Bloggadress: http://nourrebeckaas.blogg.se/
  • Fröken M säger:

    lycka till idag !!

    2010-10-23 | 12:57:22
    Bloggadress: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här: