Sandra - Colins mamma

Höstigt

Kategori: Familjeliv

Ush det är riktigt kallt ute jag fryser fortfarande. Det gör nog Colin med för man får inte ta av honom varken vantar eller sockor. Han sover fortfarande och jag är rastlös. Finns inte så mycket att plocka heller men ska väl ta och dammsuga mig varm när Colin vaknat. Taskigt att köra igång den när han sover i hallen. Annars hoppas jag att min syrra vill dejta mig någon dag så vi kan ta lite bilder på Colin utomhus. Hennes kamera är ju lite bättre än min. Ska köpa en systemkamera på julrean i år. Men först ska jag köpa en filmkamera till julafton. Colin ska få minnas sin första jul och födelsedag i film med även om vi kan filma HD med diggisen.

Föresten har jag blivit bjuden på haloweenfest i helgen. Jag ska såklart komma och har bokat tid hos min makeupartist, hon är bäst! Ska handla lite kläder med men vet inte riktigt vad. Blir mycket att handla nu till C's födelsedag och farsdag. Det blir en redig teknikpryl tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: