Sandra - Colins mamma

Nattbestyr

Kategori: Familjeliv

Inte superkul natt. Colin har vaknat halv fyra och legat och sparkat, snurrat och bara gjort konstiga, osmarta, klumpiga saker. Händer och fötter överallt, som en bläckfisk. Christian har snurrat runt och väckt Colin precis när han varit nära att sova. Så höll det på i över en timme. Sen vaknade han halv åtta.

Såklart blev inte morgonen som vi tänkt oss tänkte mig en tidig morgon så Colin hann sova innan öppnis. Det löser sig endå skulle jag tro. Efter det tänkte jag gå en runda genom andersberg och fridhem. Kolla in i huset hur det ser ut nu mm. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Någon som har förslag?

Idag kommer min lönespec. Det lutar mot att Christian inte får en födelsedagspresent som han vill ha. Han vill inte fira så då handlar jag till familjen istället. Kommer bli toppen!




Medans jag bloggar kollar Colin F1 live tillsammans med pappsen

Kommentarer

  • Beatrice, mamma till skrutten Robin säger:

    Lycka till! Har du alltid velat bli polis?

    2010-10-26 | 08:49:15
    Bloggadress: http://beabofink.blogg.se/
  • Becca säger:

    sv: sådär då va vinnaren av nattens blogg utsedd :D kika in och se om du blev den lyckliga vinnaren??



    Om inte så kommern det en ny chans i eftermidda runt 4-5tiden..

    2010-10-26 | 11:00:01
    Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: