Sandra - Colins mamma

Plöttsligt så händer det!

Kategori: Familjeliv

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska fika lite sen gå till jobbet. En tjej ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba två nätter nu. Hon hade väntat sig ett nej eftersom det stod att jag var mammaledig? Någon idiot har fyllt i det så det är därför dom aldrig ringer. Ska bli superskönt att veta att man får ett par tusenlappar nästa månad iallafall. Sen fyller Emmy 5 år imorgon och har ingen aning om vad hon ska få. Jag får sova kort tid imorgon och sen gå och handla present. Jag ska nämligen med henne och Jessica och David :)

Jag har varit hos pappa hela dagen och gjort äppelmos. Supergod och fin ni får se imorgon.



Liiten plutt, man blir så sugen på en till när man ser alla bebisbilder och sådär. Men den bebisen växer ju lika snabbt som Colin gjort nu. Man kan ju inte bara skaffa en till. Sen vill jag skämma bort Colin. Han ska få ha sina saker ifred ett tag till och bara ha mamma och pappa själv. Jag kan inte ge Colin allt han vill ha om jag ska ha två barn sen är det inte lika självklart med egentid tillsammans med mamma och pappa som om man är två barn i samma ålder. Jag älskar min Colin och han får ett syskon när han ber om ett. Vi ska ha hus innan. Men det kanske inte är så långt bort som man tror ;)

Kommentarer

  • Alina säger:

    Nice blogg! Hitta den genom blogstart.se =)

    2010-10-13 | 23:45:14
    Bloggadress: http://alinah.se
  • Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt. säger:

    Skönt att få jobba lite! :) Vad jobbar du med? Kramar

    2010-10-14 | 09:52:18
    Bloggadress: http://forvandling.blogg.se/
  • Josephinewestling - Mamma till Vira säger:

    svar: tack. Ja men eller hur. förstår hur du menar.

    Va roligt att du fått jobbat. Vill oxå :)

    2010-10-15 | 07:00:08
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: