Sandra - Colins mamma

Skojjig dag

Kategori: Familjeliv

Colin var grinig och trött så vi klädde på honom och gick till stan. Träffade min lilla Villehund med min farfar och kusin. Senare kom min andra kusin som jag tog en shoppingrunda med. Jag köpte en jacka. In på donken och köpte en cbo självklart blev det strul så vi fick vänta länge.. Fick iallafall en lapp så man får äta gratis nästa gång. Christian fick den jag äter aldrig ett helt mål tar bara en hamburgare oftast och antalet gånger jag ätit hamburgare på donken går att ränka på mina fingrar. Handlade lite och gick hem till min farmor och farfar. Fick fika. Blev också bjuden på middag så vi ska iväg nu. Kommer massor med fina bilder på min sötnos senare.

Kommentarer

  • sophie, nowalies mamma säger:

    svar: I see, vad roligt. Nowalie föddes 8januari :)

    2010-10-16 | 18:03:21
    Bloggadress: http://sophiehs.blogg.se/
  • Janina säger:

    Okej, har läst runt lite då det var väldigt mkt strul under och efter min förlossning. Gick över 14 dagar och trots att dom visste att han inte hade något fostervatten kvar, satte dom inte igång mej. :/ Ändå ville dom inte sätta igång mej, utan jag låg innne med värkar i 3 dygn på bb, och sista 7 timmarna sattes värkstimulerande och poff så var han ute, dock fick han åka iväg och neopuffas och mådde inte helt bra. Jag tror att det var pga att dom inte satte igång mej :(

    2010-10-16 | 19:31:12
    Bloggadress: http://fruganjohansson.proverb.se

Kommentera inlägget här: