Sandra - Colins mamma

Snor

Kategori: Familjeliv

Idag är det ett hav av snor hemma hos oss. Alla tre är förkylda. Supertråkigt men jag hoppas jag mår lite bättre inför kvällen iallafall. Det kommer bli superskoj massor med folk som kommer och det ryktas om att det kommer bli tävlingar, lekar mm! Sånt älskar jag det är så roligt att träffa nya människor. Vi ska ses hos Johanna & Eric först för att spela spel mm. Sen går vi up på partyplanet.

Colin och jag har lekt i hans rum hela morgonen. Han är som vanligt lite segare bara. Han somnade precis så jag ska passa på att förbereda frukosten. Koka ägg och skära grönsaker och koka kaffe. Måste ju såklart tända lite ljus med. Så mysigt när man fixar iordning. Sen måste jag till stan och handla ett par blå leggins till min maskeraddräkt och fixa ett bälte men det löser sig nog. Sitter och kollar igenom alla bilder jag tagit. Det är inte många som är bra. Jag missar ofta lite hår eller så är Colin inte i mitten av bilden. Måste träna på det. Sen ska jag gå photoshopkurs tänkte jag när jag fått nya datorn :)




Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: