Sandra - Colins mamma

Sömn

Kategori: Familjeliv

Igår passade jag på att städa, förbereda middagen och diska medans Colin sov middag. Medans jag fixade maten ringde Johanna och frågade om jag skulle med på max. Dåligt sugen man blev då då. Näe jag lagar mat sa jag så åkte hon själv. När jag skulle ställa in allt i ugnen ringer C och säger att han ätit ute. ÅÅHH då hade jag ju kunnat ätit med Johanna. Ställde in maten i kylen istället och lagade köttbullar och makaroner. Var inte jättegott orka bara 4 st köttbullar och lite makaroner. Efter det vaknade såklart Colin och badade med pappa. Han lekte till klockan tio. Då somnade jag på soffan. Sen sov jag i Chrisitans knä nån timme och la mig i sängen.

Klockan 4! Vaknade Colin och lekte en timme. Somnade i vår säng till kvart i nio. Helt slut idag. Vi ska träffa Neo och Tess idag iallafall. Om jag får tag på dom vill säga :)



Sådär blev det igår iallafall. Ser ut som ett fågelbo i håret också eftersom jag lånat ut mitt silverschampo som man aldrig får tillbaka. För om man lånar ut något ska man alltid hämta det själv av någon konstig anledning?

Kommentarer

  • Emma- mamma till Casper säger:

    sv: jasså vill han bara knata nu? ja det blir ju lite jobbigt när dom inte gillar vagnen, för det e ju alltid lättast att ha dom där:/ Ja Petra e bra mycket trevligare, hoppas på att få gå till henne nästa gång!

    2010-10-07 | 10:54:48
    Bloggadress: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: