Sandra - Colins mamma

Toppendag

Kategori: Familjeliv

Colin och jag tog en promenad till stan. Handlade ett block till kylen och sånna ringar typ man sätter ihop till en kedja och kan ha på vagnen med leksakerna. När vi kom hem lekte hela familjen i Colins rum. Pappa ringde så vi åkte till maxi. Alla var verkligen på maxi. Pratade med vakten ett tag, sen träffade vi Mike och sen Johanna med hennes pappa och syster mm. Jätte roligt. När vi kom hem så åkte Christian till ikea för att handla gott och blandat? Hehe njae inte bara men kollade någon matta eller så. Kanske vi får en ny till vardagsrummet snart.

Annars har vi ätit god mat. Fläskfilé med pommes, pepparsås och chipottle sås. Efter det har vi bara myst och kollat tv. Jag ska sova snart men ska äta en kaka innan ;)

Imorgon är det springrunda på morgonen, sen förädragrupp med lunch efteråt på stan med alla mammor. PÅ efter middagen ska jag träffa Johanna och sen pussas med Christian. På onsdag ska jag göra rosa äppelmos och på torsdag är det lekhuset med alla mina barn som gäller. På fredag ska jag försöka boka in en playdate med en liten söting och sen så ska jag kanske vara makeup modell efter det. Älskar att alla ger mig så mycket att göra. Jobbar stenhårt på att få jobb i norge nu så livssittuationen ändras för oss här hemma. Vi har lite nya planer som vi försöker ordna. Det kommer bli toppen det här. Såhär ska en barnfamilj ha det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: