Sandra - Colins mamma

Trökdag

Kategori: Familjeliv

Jag är riktigt less på vissa saker som jag tyvärr inte kan skriva här för då blir det ett jäkla liv. Folk som försöker förstöra min familj och snart har ni lyckats. Fattar inte att folk som till och med har blodsband till Colin försöker förstöra vår underbara fina familj.

Iallafall gick vi och hämtade fotsacken. Blev jätte fint har tagit bild men lägger ut det sen. Efter det träffade vi Frida på stan. Så riktigt söt hon är hennes dotter som är 2 veckor! Döade runt lite på stan innan vi gick hem och lagade mat. Sen har vi bara lekt tills för en halvtimme sedan då Colin somnade i sin säng. Nu har vi besök här hemma och jag funderar ärligt på att lägga mig snart för att jag är så arg så jag vill bara ha sönder något..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: