Sandra - Colins mamma

utvilad

Kategori: Familjeliv

Sitter här utvilad och ska precis göra mig klar för att ta bussen till bönan. Jag vaknade 20 i nio eller Colin. Tack tack sa han och slet av mig kudden. Sovit 12 timmar så det känns toppen. Colin har inte vaknat en enda gång. Jag la ner honom några minuter efter att han somnat i min säng. Sen när C la sig så vakna jag i panik och trodde att Colin kröp runt i sängen. Men somnade om lika snabbt. Helt utvilad så nu åker jag och hälsar på the family. Det är ju F1 helg så den där kaffebönan får jag inte med mig :P

Ha en toppendag verkar som att fia har sin dator där hos mamma så kanske det kommer lite uppd därifrån.

Kommentarer

  • Josephinewestling - Mamma till Vira säger:

    svar: hehe okej. weeho är jag en kändis nu :P haha..

    Jo men nu när du säger det så stämmer det nog. Men va så inne i att hitta vantar, men hittade inga :(

    Jo tack det är bara bra med oss. Själv då?

    2010-10-24 | 11:07:55
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: