Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Ja så var det morgon igen och jag sover så dåligt nu eftersom Colin gör det. Han vaknade fyra inatt med. Det är ju iskallt i rummet för gg har inte satt igång värmen, snåljåpar. Annars har vi lekt sen sju. Eller Colin har sprungit runt med sin lära gå vagn. Han kan vända nästan helt själv med den nu. Han är duktig min son. Får se om jag kan få ihop en vättig film när pappan vaknat så kan ni få se.

Idag blir det städ och sen ska jag jobba 15-21.







Jag och min jättebebis haha

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Okeej, va roligt jobb.. Nej jag har inge jobb, jag tog studenten -09 och sen blev jag gravid men är utbildad till lastbilschaufför men får se om jag får jobb.. Vet inte om jag vill köra lastbil utan gör någon annat.

    Kram

    2010-09-24 | 09:37:21

Kommentera inlägget här: