Sandra - Colins mamma

Colins biologiska pappa?

Kategori: Familjeliv

Jag fick en fråga nyss om Christian är Colins biologiska pappa eftersom Chrisitan är brun och Colin inte nå brun alls (kortfattat).

Hehe jag svarar med nöje. Det finns en enkel anledning. Christians pappa är från Singapore och hans mamma är svensk (blond och blåögd). Christian och hans syskon har fått den dominanta bruna färg från deras pappa. Christians syster fick en dotter 2 år innan Colin föddes. M är lika brun som Christian men hennes dotter SM är vit. Därför känns det extra bra att det blev så för dom innan Colin föddes. Christian är Colins pappa och vi är 100% säker. Crille har aldrig tvekat. De två är så lika. De är så lika i sättet, till utseendet, allt! Dom två är kopior (utom färgen då). Det glädjer mig att Christian har tagit till sig Colin på samma sätt som en mamma gör. De har en speciell relation och jag kan erkänna att jag är avundsjuk.









Jag tycker att dom är väldigt lik varandra, eller. Jag ser det kanske bättre än er som inte träffat killarna tillsammans eller inte alls. I profil är dom så lika. Inte bara till utseendet. Blicken och ansiktsuttrycket också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: