Sandra - Colins mamma

En Torsdag

Kategori: Familjeliv

Om man jobbar ett par dagar så går veckan så fort. Idag skulle vi träffat Tess en sväng men hon var sjuk så jag får ta en tur ensam till rusta. Tråkigt men det funkar det också. Annars på förmiddagen ska jag vara makeupmodell och sen ska jag träffa min farmor en sväng. Ville kommer hem över natten för att mamma är i stockholm. Så Colin kommer väl få sitta i sängen hela kvällen då.. Det blir tvättstuga också. Jätteskönt att få tvätta och se vad man har förnåt. Provade ett par jenas jag hade förr i storlek 26 dom rammlade av. Måste köpa mig ett par nya sen när jag fått bort lite mer av badringen :)

Nu smsade Yenny. Kanske vi ska gå till leklandet idag. Vi får se. Jag ska ju dit med mina 3 största den 14. Colin vill göra lika pappa. Han har sin ratt på leklådan och pappa sin på ett av borden. Men Colin gillar inte sin. FÖR DEN HAR JU INGA PEDALER MAMMA! haha när jag fixade tyckte jag att jag var smart. Den dög sådär 5 minuter sen var han på pappas pedaler, min lilla sötnos <3

Kommentarer

  • Mikki och Milo säger:

    ja det har dykt upp två stycken och dom har vuxit som bara den på en vecka... Han har lite feber till och från också..

    2010-09-30 | 21:12:35
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: